Verhalen

KMS-kwaliteit in 5 cijfers

In het najaar van 2023, hebben we met onze klanten evaluatiegesprekken gevoerd. Van te voren hebben we hen een evaluatieformulier toegezonden waar we deze mooie cijfers hebben gekregen.

Algemene Tevredenheid: Met een 8,3 laten onze klanten zien dat ze tevreden zijn met onze dienstverlening. We blijven echter niet stilzitten. We streven ernaar om dit elke dag te verbeteren.

Communicatie: “Eerst luisteren, dan aan de slag.” Onze communicatieve aanpak wordt beloond met een 8,6. We geloven in transparantie en effectieve communicatie, en deze cijfers laten zien dat het werkt.

KMS-Team: Het hart van ons succes is het KMS-team, beoordeeld met een uitstekende 8,6. Het vertrouwen in ons team betekent heel veel voor ons. Als team staan wij voor verbinding en aanvulling. Eenieder van ons is vanuit haar kennis en ervaring een aanvulling op de ander. We zijn net als een puzzel, alle stukjes samen maken het totaalplaatje. Dit maakt ons als team sterk.

Deskundigheid: Met een prachtige score van 8,7 laten onze klanten zien dat onze expertise gewaardeerd wordt. KMS is proactief en daadkrachtig en heeft als doel de mogelijkheden te benutten om de mens te helpen terug te komen in zijn kracht. Dit doen wij naast onze eigen gecertificeerde specialisten, samen met een gecertificeerd netwerk.

Aanbeveling: We hebben onze klanten ook gevraagd hoe waarschijnlijk het is, dat ze KMS zouden aanbevelen aan een ander. Daar behaalden we ons hoogste cijfer van een 8,8.

Naast deze mooie cijfers, hebben 93% van onze klanten aangeven dat KMS hun helpt met het halen van (1 of meerdere van) hun bedrijfsdoelen.

Kortom een resultaat waar we enorm trots op zijn.